Tävling - AVSLUTAD

ÄNTLIGEN får jag dra igång denna - som jag längtat. Nu kan ni alltså, med dessa enkla regler nedan, vara med i utlottningen av dessa underbara produkter från best1.se. Fick själv hem dessa igår som jag också skrev om i ett inlägg och jag är inte besviken.
 


Vad ska man då göra för att vara med? Jo reglerna är enkla!
 
❤ Följ min blogg på bloglovin
❤ Gilla Best.1.se på facebook
- Kommentera sedan detta inlägget att du är med i tävlingen!

Vill du ha en extra lott i tävlingen?
♡ Skriv då om tävlingen och länka till detta inlägget på din blogg. Lägg även upp bilden ovan.

♡ Har du ingen blogg kan du lägga upp om tävlingen på din instagram och länka hit, tagga även mig - @pernillalindstrom

Tävlingen pågår till den 25 mars, alltså en vecka från idag
 
OBS: Glöm inte att skriva er mailadress när ni är med så att jag kan kontakta vinnaren! 
Några frågot om jag varit otydlig eller liknande, tveka inte på att kommentera


#1 - - felicia :

hoho! jag är med ;)

#2 - - wilma hellberg:

JAG ÄR MED SNYGGING!!

#3 - - Hanna Frisk:

Jag vill vara med :D

#4 - - HelinSherif:

Jag är gärna med ;D
Gjort allt!

#5 - - Andrea:

Jag är på :)

#6 - - Andrea:

Jag är på :)

#7 - - Johanna M:

JAAAA jag är med:)

#8 - - Malin Svensk Björck:

Jag är med och tävlar!
Följer på bl som nr 22.
Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
Ha en härlig helg!
Mvh
Malin

#9 - - Olivia :

jag är meeeeeed

#10 - - Agata Absalyamova:

Är så gärna med och tävlar!
Jag har följt dig på Bloglovin. (Agatha Absalyamova).
Jag har gillat sidan på Facebook (Agatha Absalyamova).
*Håller tummarna.*

#11 - - Frida Bergner:

Jag är självklart med och tävlar.
Trevlig tävling med härlig vinst. :)

Tävlar med 3 lotter.
Gillar Best 1 på FB: Frida Bergner.
Tipsar om tävlingen på FB: https://www.facebook.com./photo.php?fbid=101523034806644767&set=a.414379379766.191126.191126.823589766&type=3&theater